google.com, pub-2006667254544870, DIRECT, f08c47fec0942fa0
top of page

Технічний регламент аерозольних розпилювачів
ПОСТАНОВА № 154 від 21 лютого 2023 р.

Згідно визначених термінів, що вживаються в Технічному регламенті, аерозольний розпилювач - продукція, що складається з ємності одноразового використання, виготовленої з металу, скла або пластмаси, яка містить стиснений, зріджений або розчинений під тиском газ із рідиною, пастою або порошком чи без них, і оснащеної випускним пристроєм, який вивільняє її вміст у вигляді твердих чи рідких частинок, завислих у газі, піні, пасті чи порошку, або в рідкому чи газоподібному стані.

Технічний регламент аерозольних розпилювачів розроблено на основі Директиви Ради 75/324/ЄЕС від 20 травня 1975 р. про наближення законодавства держав - членів ЄС стосовно аерозольних розпилювачів. 

Дія технічного регламенту не поширюється на аерозольні розпилювачі із максимальною місткістю до 50 мілілітрів та ємності більше ніж 1000 мілілітрів.

В регламенті зазначені вимоги щодо випробувань, до яких входять наступні:

    Гідравлічне випробування порожніх ємностей.

    Випробування розривним тиском порожніх металевих ємностей.

    Випробування падінням захищених скляних контейнерів.

    Кінцева перевірка наповнених аерозольних розпилювачів.

Також в п. 6.2. наведені Приклади контрольних випробувань, серед яких:

    Випробування ненаповнених ємностей.

    Випробування наповнених аерозольних розпилювачів.

    Випробування аерозолів на займистість.

Суб’єкт господарювання, що вводить в обіг аерозольні розпилювачі, аналізує ризики для визначення тих, що стосуються саме його аерозольних розпилювачів. Під час проведення аналізу розглядають ризики, пов’язані з вдиханням аерозолю, що розпиляється, за нормальних та обґрунтовано передбачуваних умов використання аерозольного розпилювача з урахуванням розподілу розміру крапель у поєднанні з фізичними та хімічними властивостями вмісту. Такі результати аналізу враховують під час конструювання, виготовлення і випробування аерозольних розпилювачів та за потреби під час складання спеціальних інструкцій щодо їх використання.

Компетентний орган - орган з оцінки відповідності, який виконує завдання згідно з Технічним регламентом та пунктом 6.2.6.3 додатка A до Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів, призначений відповідно до закону.

Продукція, що відповідає вимогам цього регламенту повинна мати маркування символом (перевернутий епсилон) - знак відповідності технічним регламентам, який має форму згідно з додатком 2. При цьому надання на ринку аерозольних розпилювачів дозволяється лише за умови нанесення написів у маркуванні державною мовою.

Надання на ринку аерозольних розпилювачів, що введені в обіг до дня набрання чинності цією постановою, не може бути заборонено або обмежено з причини невідповідності такої продукції вимогам Технічного регламенту аерозольних розпилювачів.

Державний ринковий нагляд за аерозольними розпилювачами здійснюється ДСНС.

Детальніше за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/154-2023-%D0%BF#n12

Про затвердження Технічного регламенту аерозольних розпилювачів. Впровадження затвердженого цією постановою Технічного регламенту аерозольних розпилювачів покладається на Міністерство внутрішніх справ .
Набрання чинності відбудеться 25.11.2023р.

Згідно визначених термінів, що вживаються в Технічному регламенті, аерозольний розпилювач - продукція, що складається з ємності одноразового використання, виготовленої з металу, скла або пластмаси, яка містить стиснений, зріджений або розчинений під тиском газ із рідиною, пастою або порошком чи без них, і оснащеної випускним пристроєм, який вивільняє її вміст у вигляді твердих чи рідких частинок, завислих у газі, піні, пасті чи порошку, або в рідкому чи газоподібному стані.

Технічний регламент аерозольних розпилювачів розроблено на основі Директиви Ради 75/324/ЄЕС від 20 травня 1975 р. про наближення законодавства держав - членів ЄС стосовно аерозольних розпилювачів.

Дія технічного регламенту не поширюється на аерозольні розпилювачі із максимальною місткістю до 50 мілілітрів та ємності більше ніж 1000 мілілітрів.

В регламенті зазначені вимоги щодо випробувань, до яких входять наступні:

Гідравлічне випробування порожніх ємностей.

Випробування розривним тиском порожніх металевих ємностей.

Випробування падінням захищених скляних контейнерів.

Кінцева перевірка наповнених аерозольних розпилювачів.

Також в п. 6.2. наведені Приклади контрольних випробувань, серед яких:

Випробування ненаповнених ємностей.

Випробування наповнених аерозольних розпилювачів.

Випробування аерозолів на займистість.

Суб’єкт господарювання, що вводить в обіг аерозольні розпилювачі, аналізує ризики для визначення тих, що стосуються саме його аерозольних розпилювачів. Під час проведення аналізу розглядають ризики, пов’язані з вдиханням аерозолю, що розпиляється, за нормальних та обґрунтовано передбачуваних умов використання аерозольного розпилювача з урахуванням розподілу розміру крапель у поєднанні з фізичними та хімічними властивостями вмісту. Такі результати аналізу враховують під час конструювання, виготовлення і випробування аерозольних розпилювачів та за потреби під час складання спеціальних інструкцій щодо їх використання.

Компетентний орган - орган з оцінки відповідності, який виконує завдання згідно з Технічним регламентом та пунктом 6.2.6.3 додатка A до Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів, призначений відповідно до закону.

Продукція, що відповідає вимогам цього регламенту повинна мати маркування символом (перевернутий епсилон) - знак відповідності технічним регламентам, який має форму згідно з додатком 2. При цьому надання на ринку аерозольних розпилювачів дозволяється лише за умови нанесення написів у маркуванні державною мовою.

Надання на ринку аерозольних розпилювачів, що введені в обіг до дня набрання чинності цією постановою, не може бути заборонено або обмежено з причини невідповідності такої продукції вимогам Технічного регламенту аерозольних розпилювачів.

Державний ринковий нагляд за аерозольними розпилювачами здійснюється ДСНС.

Детальніше за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/154-2023-%D0%BF#n12

bottom of page
UA-181710461-1